zondag 28 juni 2015

Haken wordt kinderspel ;)

Bron: De Stentor, zaterdag 27 juni 2015

Hoe leuk is dat?! 
Een heus Wii U spel met een gehaakte Yoshi en allemaal gehaakte items! En er schijnt genoeg uitdaging in te zitten voor kinderen en groteren, ook leuk dus ;D

Wij hebben normaal geen krant maar mogen 'm nu tijdelijk meelezen met de buren, ik sla de bijlage open en zie dit artikel staan. Aaaah, schattig toch een heus spel met gehaakte items! Bewijst maar weer eens hoe hip haken is ;) Dus voor iedereen die het nog niet wist: haken is hip!

Jammer dat in het artikel staat dat het er gebreid uitziet, maar oké, wij handwerkdeskundigen weten wel beter :D 

De nieuwe generaties zien zo leuke gehaakte items voorbij komen en zullen straks niet anders meer willen ;) Ik zeg leuk! Haaknaalden in de aanslag en veel haakplezierrrrr!

Fijne zondag allemaal.

XXX
Wendy 

16 opmerkingen:

  1. Wat grappig!
    Fijne zondag!
    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, haken IS hip! Wij, kenners, weten dat al langer, he! ;)
    Fijne zondag,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, leuk hé! Wij hebben geen Wii meer, anders had ik dit spel zeker willen hebben! :-)
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er inderdaad leuk uit! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit maar inderdaad het is gehaakt. Een cool spelletje !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cool! Haken is hip (maar dat zeg ik al 10 jaar 😀)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja het is ook al echt heel lang hipperdepip ;) Sommigen moeten wat jaartjes wennen aan hip hahaha

      Verwijderen
  7. Damesdamesdamestoch!!! Haken is hip en breien is ook hip... kijk maar goed naar dat groene beestending! Dat is gebreid! Iedereen heeft gelijk! :-)))))
    Wel tof hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuuuuuurlijk is breien ook hip! Eigenlijk had ik beter kunnen zeggen: handwerken is hip ;)
      Maar ik dacht echt dat Yoshi zelf ook gehaakt was, nu ik m tot in detail bestudeer is Yoshi idd gebreid en de rest gehaakt. Maar er komen ook vilten figuurtjes in voor. Echt heel tof! En dus bij deze: HANDWERKEN is hip! ;)

      Verwijderen
  8. wat grappig om dit te zien......en wat maak je leuke dingen , ik ga je volgen.
    groetjes KK

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is Yoshi leuk !!
    Maareuh, welke krant is dat eigenlijk ? De Stentor ? Zo meteen efkes googelen...

    En toch ook wel plezant in de krant te lezen dat wij hip zijn :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat kan je nu deze dagen niet meer haken of breien???? Alles toch, groenten, fruit, servies, alles wordt door ons handwerkmeisjes gemaakt, ja toch !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hihi, toen mijn dochter deze reclame zag op TV, zei ze meteen: 'Mama, da's iets voor u!' :-) Gewéldig!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen