maandag 27 juni 2016

Boho strandtasje



Laat het mooie weer maar komen! Dit superleuke boodschappennetje ga ik gebruiken als zeer hip boho strandnetje ;) Mijn roze badhanddoek zit er al in, nog precies genoeg ruimte voor mijn zonnebrand, een flesje water ennnnn een haakwerkje of een goed boek. Wat wil een mens nog meer! Ik ben er klaar voor. En ik ga vast nog meer van deze netjes maken, wat ontzettend leuk om te doen!
Wil je ook zo'n gaaf boodschappennetje maken (voor op het strand ;) ) kijk dan op het geweldige blog van Hilde Haakt (klik hier) voor de werkbeschrijving.

Let the sun shine! I'm gonna use this great grocery net as a beachbag. I think it's very boho style ;)
My pink beach towel is alreadyg in the bag, enough space left for my sunmilk, a bottle of water andddd a nice peace of crochet or a good book. I'm ready for summertime ;) And I'm sure I'm gonna make more of those bags, they're so much fun to make!
Would you like to make this grocery net (for the beach ;) ) too? Look at the blog by Hilde Haakt (click here) for work description.

Fijne dag!
Enjoy your day!
Wendy 


13 opmerkingen:

  1. Tof zakje... ik heb hier nog wat Zpagettibollen liggen waarvoor ik niet meteen een bestemming had. Deze zijn echt leuk... ook de hanging basket van bij Hilde om lichtjes in te doen en in de bomen te hangen zijn ook erg mooi en handig met de tutorial er meteen bij! Dankjewel voor de linkjes! Meteen gepind! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ik ga er vast ook nog wel wat maken, te leuk gewoon ;)

      Verwijderen
  2. Wat een leuk netje! Ik weet alleen niet of ik m'n haakwerk erin zou stoppen? Ik kijk altijd angstvallig of er geen gaatjes in de tas zitten die ik ga gebruiken. Ik ben altijd bang m'n haaknaald kwijt te raken.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook hoor hihi. Dus ik heb mijn haakwerk dan ook altijd in aparte tasjes die ik dan weer meeneem dus die kan er echt niet doorheen vallen ;) een losse haaknaald zou niet goed gaan nee hihi

      Verwijderen
  3. Leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eh ik vind hem super leuk hoor maar ben je niet bang dat je je zonnebrandcreme en waterflesje verliest? ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, gewoon in de handdoek rollen, dan kan het geen kant op ;)

      Verwijderen
  5. Leuk om je blog en de reacties te lezen! Je hebt relatief grote gaten gemaakt zo te zien. Zonnebrand zal er dus wel doorheen vallen. Maar zo'n handdoek kan natuurlijk prima. Je kunt altijd nog een tasje met kleinere gaten maken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik rol alles gewoon in mijn handdoek, net als altijd en dan kan het geen kant op ;) maar ik ga er zeker nog 1 maken met kleinere gaatjes voor naar de groenteboer, superleuk!

      Verwijderen
  6. Wat een vrolijk tas ....ik hoop dat het een mooie zomer
    wordt zo dat er je er veel van kan genieten ..
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet wel wat een mens nog meer wil: DE ZON!
    Jij bent er in elk geval klaar voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha jaaaa das waar Corrie ;) kom maar op idd!

    BeantwoordenVerwijderen